2010. január 6.

Kedves Emese és Laci!

Esik a hó! Már egy órája nagy pelyhekben havazik! Sajnos, a www.met.ie radarképe alapján nem fog sokáig tartani, de én nagyon örülök neki, hogy végre jut ide is egy kis hó Angliából, ahol lassan megáll az élet. Tegnap este már esett valamennyit, de hajnalban az eső elmosta, felpuhította azt a szép réteget, ami a terasz kövén megült.

12 felé kezdett el esni, amikor kis bevásárlókocsival a kezemben elballagtam a boltba, hogy sütős cuccokat vegyek, tojást, vajat... Visszafelé már egycentis hórétegben húztam a kocsit, annyira jó volt! Kaland ez egy olyan kanapé krumplinak, mint én. Ugyan ma akartunk nagybaniba menni, de az utak csúszóssága miatt inkább kimaradt ez a program. Így csak módjával vettem lisztet, cukrot.

Piacra fogok csinálni mézes puszedlit, talán a csokival fedett változattal is megpróbálkozom, és kipróbálom a "merry berry tart"-ot is. A maradék gyümölcstortát truffle készítéséhez fogom felhasználni, hátha nemcsak karácsonykor kapós. Ha sikerül, majd jelentek. De most megyek, hogy forró (khm, rumos) teával a kezemben hóesést bámulhassak. Az ilyen ritka lehetőséget ki kell használni!

Apropó, a kapott netes sütős könyvben több jó ötletet is találtam, köszönöm!

Nincsenek megjegyzések: