2011. április 20.

Sietős bejelentés

Csak röviden: ma délután háromkor, két szatyorral súlyosbítva a bejárati ajtó előtt próbáltam a kulccsal célba találni, amikor telefonhívást kaptam. Vadidegen férfi, a weblapomra hivatkozva sütik után érdeklődött, majd rendelt 75 zászló és szív alakú sütit. Kis idő múlva maileket is váltottunk, jelenleg már 125 süti a megrendelés tárgya, ír és japán zászlók, szívek és tulipánok - alighanem egy jótékonysági rendezvényre...

Ma pezsgőt bontottam volna örömömben, ki is vettem a hűtőből azt, amit a Tobin-ügy végeztével kívántam kinyitni (már vagy másfél éve a hűtő foglya - mármint a palack), de aztán az uram kissé meglepve rám nézett, finoman célozva rá, hogy a faszi még nem ül, így pirulva visszaraktam a kis palackot a helyére. Helyette egy pezsgőtabletta pezsegtette meg a vizet a még sosem használt pezsgőspohárban, amit egyik Karácsonyra kaptunk Trish-től.

Nos, hurrá! Az első igazi megrendelő, aki nem hallott rólam, hanem csak úgy weboldal alapján hívott fel. Remélem, lesznek többen is majd...

4 megjegyzés:

Fernel írta...

Remélem...
Ügyes vagy!

Erika Antal írta...

wow! Hajrá! Nagyon örülök :)!

geszt írta...

Hajrá Szabó néni!:)

Kósa Márta írta...

Orgonát lopni nem bűn!
Én is csórtam egy kis szálat, mert nem bírtam ki hazáig az illata nélkül!