2010. január 15.

Gyarapodik a mintasüti-állomány


Ezeket alkottam, a kávézónak (mert, igenis, meg akarom neki mutatni, hogy mit veszít, lám, ilyenem is van, ezeket szállítanám minden héten, ha nem szúrtad volna el).

Rossz vagyok :-)

A csörgőből nem csináltam mintapéldányt. A macskából nem szállítok a kávézónak, abból csak Trish-nek és nyerteseimnek készült mintapéldány. Illetve majd a piacra akarok hasonlókat csinálni, mézesből, hogy ne legyenek törékenyek, és sokáig elálljanak. Az átlagos kiszúróknál nagyobbak... A cupcake-et még lehetne dekorálni szórócukorral, ehető csillámokkal... a macskának pedig, így elnézve, talán jobban állna egy háromszögletű orr, nem?

Ezeket hamarosan becsomagolom, s útra kelnek.

S ma már jött telefon a kávézóból, délután négykor! Csak nem voltam otthon, hogy beszéljek velük, mert éppen Böhömért mentünk, Dublinba. Jaj, tudnék-e pár, fiús sütit beszorítani, hétfőre, gyorsan, a rendelt 100 süti közé? Nem, nem tudok, sorry. Már megsütöttem a százat, már dekoráltam őket. Ugye, egyik feltételem az volt, hogy extra megrendelést, extra szállítást nem vállalok. Ezt újra megerősítettem Peter-nek, amikor hazaértünk a péntek kora esti, borzasztó forgalmi dugóból, és vissza tudtam hívni őket. Hogy NINCS külön megrendelés. Süti van, legfeljebb gondoskodom róla, hogy a 100-ból - mondjuk Bálint-nap környékén -, 20 darab szív alakú legyen, és piros. S Húsvétkor legyen nyúl alakú.

Rossz vagyok.

***

Nem vagyok egy hozzáértő, sőt... de megmondtam az uramnak, szerintem mi a baj a kocsijával. Mitől van az, hogy mióta megszerelték, azóta, némelyik bukkanón való áthajtás után mitől szól olyan nagyot - szerintem - az első felfüggesztés, mitől van az, hogy a gerincem is beleremeg az ütésbe, s a következő "fekvő rendőrnél" már félve emelem el a hátsóm az üléstől?

Egyszerűen ráéreztem. S igazam lett, a szerelő ma megerősítette. A felfüggesztésből Ambrose-ék kispórolták a "bumpstop"-ot... Fogalmam sem volt, hogy van ilyen alkatrész, csak az autó és a kerék korábbi viselkedésétől nagyon eltért a mostani. S a felfüggesztés volt az utolsó dolog, amit megváltoztattak rajta...

Ettől még nem leszek amatőr autószerelő (sem), de azért büszke voltam a megérzésemre.

4 megjegyzés:

Manka írta...

Lehet, hogy nagyon elvetemült vagyok, de a ruháról már a kiszúrónál is az jutott eszembe, egy hal is lehetne, ami óriásira tátja a száját (és mondjuk sok naaagy foga van... szóval nagyszájú pirája, vagy ilyesmi). Persze, lehet, hogy nem lenne annyira kelendő.

Cat(harine) írta...

Garfield. :)

Szerintem nem vagy gonosz, csak nem hagyod magad kihasználni. Jogosan!!!
Manka, nekem meg esküvői ruha jutott róla eszembe. El kéne mennem orvoshoz... :D

kisrumpf írta...

Nem elvetemült vagy Manka, csak többet látsz bele a kiszúróba, mint "mink" :-)

Szerintem az az esküvői ruha a tátott "szájával" és a fehér mintával szépen egyesíti a szende menyasszonyt és a korábban már kitaglalt Bridezilla típusú viselkedést, ami némelyik menyasszonyra jellemző... Tudjátok, amelyikből kitör az "állat", mert esküvője lesz, mániákusan tervez és gyakorlatilag másnak sem él, és hisztérikus rohamot kap, ha a választott virágból nincs a megfelelő árnyalatú.

Cat(harine) írta...

Igen, igen, láttam róluk filmet. Remélem, nem lesz nagy esküvőm, ha egyszer odakerülök. :)