2009. december 9.

Kiely Family


Bevallom, nem vacakoltam velük sokat - a nyúlhoz képest nem. Ezért olyanok, amilyenek. Mert ha csak egy kutyát kértek volna, akkor még igyekeztem volna őket boldoggá tenni, akkor megérdeklődtem volna, hogy milyen fajta az eb, milyen színű az nyakörve... mert csak egy figura. De amikor a négy gyereket megrendelték, már tudtam, hogy nem fogok erőlködni.

Majdnem négy éve (már majdnem négy?) Új-Zélandon jutottam hozzá tündérkés kiszúróhoz. (Igen, ott is tobzódtam konyhafelszereléses boltok mélyén, cipelve haza a karácsonyfa formájú szilikonformát a bőröndben, azt és a remek gingerbread man kiszúrót, amilyet azóta csak az Ebay-en láttam, máshol nem...) A "fairy" kiszúró van vagy 6 centi magas, leheletfinom, táncoló, lábujjhegyen pörgő tündérkéket lehet kivágni főleg cukormázból, sütitésztából nem, vagy csak igen-igen-igen alapos lisztezés után. Eddig még soha nem használtam őket (khm), de van melléjük rózsabimbó, varázspálca kiszúró, azokat már használtam, cupcake tetejére éppen elfértek.

A cukormázat laposra, de azért olyan fél centi vastagra nyomkodtam, kiszúrtam belőle a figurát, levágtam róla a tündérszárnyat, s addig nyomkodtam, hajlítgattam, míg gyerekforma lett. Pár órát hagytam száradni, aztán befestettem folyékony cukormázzal. Az éjszaka folyamán megkeményedtek, oda lehetett őket "ragasztani" az alaphoz. Próbáltam négy különfélét csinálni, de az már nem érdekelt, hogy nyilván nem egykorúak a gyerekek, és nyilván nem egyforma magasságúak. Fiú-lány, ennyi legyen elég. Hajszín stimmel.

Sokkal nagyobb várakozással nézek azoknak a házaknak az elkészítése elé, amit V. kollégái rendeltek. Egyedi dolgokat kértek, de nem kell tömeget varázsolnom a ház köré.

***

V. egyébként tegnap túlesett az interjún. Több mint egy órát volt bent. Nyugodt volt, noha a keze remegésén nehezen tudott úrrá lenni. Nem kicsi a tét. Jól ment, mondja. Azért a biztonság kedvéért van B tervünk is, hogy mit fogunk csinálni, ha mégsem... de a mégsemre nem gondolok, mert tudom, hogy ő nagyon jó.

Az interjúra - mint kiderült végre - azért volt szükség, mert a csoportja, a Gyárbeli Game Studios megszűnt, összevonták pár másik csoporttal, ahol másféle termékeken is dolgoznak. Az interjú alatt kellett bizonyítani, elmagyaráznia, hogy az új termékeken is tudna dolgozni, az új szerepkörnek is meg tudna felelni, mert van hozzá elég gyakorlata.

Én idehaza égettem a gyertyát, néztem az órát, hány perce van bent... meddig kell vajon még bent maradnia... szólítgattam a Kaporszakállút, hogy izé... "a Te akaratod"... Susan, Daphne, Trish küldött sms-t, hogy drukkolnak, nagyon... A felkészüléssel, eddigi teljesítményeivel nem lehet baj. Semmivel nem lehet baj.

A jövő hét elején, vagy talán már pénteken, megtudjuk az eredményt. Addig neki is, nekem is, sok a munka.

5 megjegyzés:

Anazar írta...

Moha mezeskalacsait ismered?

Anazar írta...

Nagyon ugyes es kreativ o is. Belinkelem oket.

> http://mohakonyha.blogspot.com/2009/12/mecsestartok-mezeskalacsbol.html

> http://mohakonyha.blogspot.com/2009/12/mezestalka.html

> http://mohakonyha.blogspot.com/2009/11/mezesdisz-egy-torta-tetejere.html

> http://mohakonyha.blogspot.com/2009/11/mezesfalu.html

> http://mohakonyha.blogspot.com/2009/11/mezeshaziko.html

> http://mohakonyha.blogspot.com/2009/11/mezeskalacs-diszek-fara-vagy-barmi.html

> http://mohakonyha.blogspot.com/2009/11/adventi-koszoruk-mezeskalacsbol.html

> http://mohakonyha.blogspot.com/2009/11/mezeskalacs.html

A ket utolso link az en favoritom, pazar irokazassal :-)

Hatha talalsz otletet, aminek sikere lehet a piacon.

kisrumpf írta...

Ezek fantasztikusak! Ádventi koszorút hasonlót akartam csinálni, de csak a szívek szélének kihúzásáig jutottam... Talán majd jövőre. Köszönöm!

zebrina írta...

Én is drukkolok V-nek itthonról! Izgatottan várom a híreket.
Klasszak a kölkek a házikó előtt. Meg a kuty is. :)

Fernel írta...

Most olvasom! Kicsit összesűrűsodtek az események!Szurk-szurk, meg keresztezett ujjaim! Biztos minden rendben lesz, 10 év sok idő, talán ott a kapitalisták nem oly köcsögök, csak látják, hogy ki termeli a pénzt. Nálam már nem aktuális, én már átvettem a felmondást:o(( Most már csak azok a piszkos anyagiak vannak hátra! Rázzák a pofonfát rendesen.
Ja, egy kis segítséget szeretnék kérni: Hogy lehet olyan cuki kis képet választani, meg nick nevet? Én olvasgatni szoktam, de most előjött belőlem a szószátyár, és nem ismerem a lehetőségeimet.
Minden szépet és jót nektek!
Most Morgó