2008. augusztus 5.

Kedves Emese és Laci!

Hírek a kávézóból:

Jennie, a manager augusztus 23-án dolgozik ott utoljára. Szeptembertől Galway-ban, a NUI-ra fog járni (National University of Ireland), tolmácsolást és fordítást tanul. Mint elmondta, mindig ez volt a vágya. Nagyon fog hiányozni, gondos, mindenre odafigyelő manager volt, akit néha maga alá temetett a sok munka. Könnyű volt vele kommunikálni, legjobban úgy jellemezhetném, hogy odafigyelt arra, amit mondtak neki, és aszerint dolgozott. Azt ígérte, utódját majd alaposan meg fogja tanítani arra, hogy velem hogyan tartsa a kapcsolatot, hogy az mindkettőnknek jó legyen, hehe.

Myles (lásd fotó, éppen Guinness-es marhagulyást készít), a szakács, szeptember 18-án megy el, utazgatni a világban, először Ázsia, majd NZ felé, ahol a nővére él. Ott lesznek egy évet, aztán visszajönnek Írországba, de nem biztos, hogy Dublinban telepednek le.


Ezek a nem túl jó hírek illettek a mai naphoz, mivel egész nap esett, és felhős volt az ég. A levelibékák szerint ilyen lesz az idő egész héten. Még jó, hogy a madarak jövése-menése feldobta a hangulatom, ami amúgy a hírektől sem túl fényes, ráadásul megfáztam. Az egész hétvége kaparó torokkal, orrfolyással telt, jó néhány afta teszi nehézzé az életemet, zúg a fejem, és olyan eltömődöttség érzésem van. Vagyis, morgós vagyok, taknyos, és csak sok-sok virtuális fenékberúgással tudtam magam munkára kényszeríteni.

Ellenben jó kis könyvbe kezdtem bele, Pi élete a címe, ma délután, izzasztókúra alatt azt olvasgattam az ágyban. Érdekes.

Nincsenek megjegyzések: