2010. október 5.

Emőke, nem felejtettem ám el!

Csak hosszan gondolkodtam felette.

Ezt a díjat
Emőkétől kaptam. Valószínűleg azért, mert már személyesen is találkozott a sütijeimmel :-) Köszönöm! Zavarba is ejt, de jól is esik.

Kisrumpf, a kreatív... hízelgő, mert csak részben igaz. A sütik terén, amiket ki kell rajzolni, igen, ott van némi tehetségem, de nem vagyok elégedett, mert annyiféle dologban szeretnék még jeleskedni - például az életvitelemen jó volna kreatívan és tehetségesen változtatni, de nem megy!

A díjosztás szabályai szerint el kell árulnom magamról hét dolgot, s továbbküldeni hét másik, kreatív embernek. Hm... mi legyen az a hét dolog... amit még nem emlegettem itt...

1. Félelmetes tehetséggel tudom elsz*rni a szabadidőmet, hasznos tevékenység helyett.

2. Időnként a sírásig fel tudom magam hergelni valami jelentéktelen apróságon. S az esetek 99 %-ában feleslegesen hergelődöm.

3. Meggyőződésem, hogy láthatatlan vagyok, amolyan szürke ember, akit nem vesznek észre. Ezért is utálok nagy társaságba menni, vagy utcán, tömegben járni, ahol rendszeresen fellöknek.

4. Már erősen vénlányként, 31 évesen mentem férjhez. (A "várt lány várat nyer" mondás esetemben igencsak bejött.)

5. Nagyon mocskos a szám. Gyerekek jelenlétében próbálom visszafogni magam, de nem mindig sikerül.

6. Haragtartó vagyok (évekig dédelgetek magamban vélt vagy valós sérelmeket).

7."Rögtönítélek." Aztán utána bánt, hogy valamit rosszul ítéltem meg.

Emőke, ezzel a díjjal feladtad a leckét. Kinek küldjem tovább, az a nehéz! Mert akiket olvasok, az mind megkaphatná... annyi körülöttem az ügyeskezű ember... szerte a világban. Sajtot készítenek, főznek, receptek, kézimunkák, fotók és rajzok és nevelendő gyermekek fölé hajolnak, irigylésre méltó tehetséggel.

Ugye, nem haragszol meg, de nálam elakad a lánc, nem küldöm tovább senkinek. Túl sokan vannak, hogy igazságosan ki tudjak választani hetet.... Mindtől tanulhatnék - s próbálok is!

Nincsenek megjegyzések: